دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 13:04

نخستین فینال یورو امشب برگزار می‌شود؛ شیاطین سرخ اروپا وارد می‌شوند

نخستین فینال یورو2016 ساعت 23:30 امشب در شهر لیون و در ورزشگاه استادو لیون برگزار خواهد شد که طی آن تیم ملی ایتالیا مقابل پرستاره‌ترین تیم اروپا قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 93444

به گزارش گروه ورزشی آنا، «کونته» و «مارک ویلموتس» 16 سال قبل در مرحله گروهی یورو 2000 که بلژیک یکی از میزبان ها بود، در تیم های ملی خود رودرروی یکدیگر بازی کردند. ایتالیا آن بازی را 2-0 برد و تا فینال هم پیش رفت و مقهور گل طلایی دیوید ترزگه و فرانسه شد و لاجوردی دوستان را تا نائب قهرمانی بعد در سال 2012 در حسرت گذاشت.


بلژیک نایب قهرمان یورو 1980 بود؛ اما به یک باره از صحنه فوتبال اروپا و جهان محو شد و همانگونه که یکباره محو شده بود برگشت، و چه برگشتنی! آنها به همان اندازه سریع تبدیل به مدعی شدند و در رتبه بندی فیفا تا نخستین رده بالا رفتند و تمام لیگ های اروپا را از ستاره های خود انباشتند. آنها آنقدر ستاره دارند که باید این تیم را کهکشانی های یورو دانست و صرفا ستاره دارانی توخالی نیستند. «مارک ویلموتس» از شیاطین سرخ اروپا تیمی قدرتمند ساخته است که هراس در دل حریفان می اندازد. آنها هجومی بازی می کنند و می خواهند شکوه گذشته خود را باز یابند.
آتزوری هم ناکام بزرگ دوره پیش است. آنها در فینال از اسپانیا 4 گل خوردند و باز هم نایب قهرمان نام گرفتند. آتزوری بد اقبال ترین تیم یورو پیش از آغاز رقابت هابوده است. آنها هرچه هافبک داشتند از دست دادند.


با این حال کونته به چهار بازیکن یووه (به همراه بوفون) که در قلب دفاعی ایتالیا ایستاده اند می بالد. (بوفون، کیه لینی، بارزالی و بونوچی) آنها می توانند برگ برنده لاجوردی پوشان باشند. ایتالیا همیشه به دفاع قدرتمند شهره بوده است و این بار هم باید برابر بلژیک هجومی دل به آنها ببندد تا بلکه زنده از گروه مرگ بیرون بیاید. و اگر ایتالیا صعود کند، باید مسیری طولانی را برایش متصور شد.


ترکیب احتمالی تیم ایتالیا:
بوفون،بارزالی، بونوچی، کیه لینی،کاندروا، پارولو، ده روسی، جیاکرینی، دارمیان،ایموبیل، زازا


ترکیب احتمالی تیم بلژیک:
کورتوا،آندرویرلد، دینایر، ورمایلن، فرتونگن،ویتسل، ناینگولان، مرتنز، دی بروین، هازارد،
لوکاکو




انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا بلژیک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته